Når du vælger Publicify til at håndtere din Facebook og Instagram annoncering, får du vores specialiserede ekspertise, som sikrer dig de bedst mulige resultater.
Men hvad gør vi på et helt konkret niveau?
Vi analyserer din forretning/dit firma for at spore os ind på, hvad der skal til for at opnå det bedst mulige ROAS (return on ad spend). Vi udvikler en sales funnel til kampagnen, sørger for kampagneopsætningen på Facebook og Instagram, overvåger løbende kampagnerne og holder dig opdateret på, hvordan det går, og så sørger vi selvfølgelig for løbende at optimere kampagnerne, så du får mest muligt ud af annonceringen.
Tænker du:
”Jeg har prøvet Facebook annoncering – Det virker jo ikke.”
– Så overvej lige en ekstra gang.
Var du opmærksom på de påvirkninger, IOS-opdateringen i 2021 har haft på Facebook og Instagram kampagner, og hvordan man undgår, at det påvirker annonceringen negativt? Satte du dig ind i annonceringsdetaljer som:
– Hvilket kampagne objektiv, der var det rigtige for dit firma?
– Hvilke annonceplaceringer, der var bedst for dig?
– Hvad forskellen på CBO/ACB og ABO egentligt er?
– Hvilket annonceformat, der tiltrækker mest opmærksomhed i din målgruppe?
– Om din målgruppe og dit budget havde den rette størrelse?
– Hvordan man undgår ad fatigue, og hvad det egentligt betyder?
Hvis du ligesom os har specialiseret dig i alle disse og mange flere forhold, der kan påvirke en Facebook og Instagram kampagne negativt såvel som positivt, og Meta annoncering stadig ikke fungerede, så ja, “Måske virker den digitale annoncering bare ikke for dit firma.”
Digital markedsføring virker ikke for alle, men det virker for størstedelen, selvom der altid vil være undtagelser for reglen.
Derfor tilbyder vi lige nu 2 måneders Metaannoncering uden binding for 1 måneds pris, så du kan prøve det og se, om det fungerer for dig.